גלי קינן אמא לבן 10

ממליצה בחום, חגגנו יום הולדת לבני בן ה 10 , ההפעלה מאוד מומלצת לגילאים אלו, הילדים נהנו , שעתיים של הפעלה שבכל רגע הילדים נהנו. קריוקי. מסיבת ריקודים, מפעיל שהוא dj, מנחה , הקרנת סרט בתלת מימד כל הילדים היו מרותקים , ברכות , קיר צילום , אביזרים תאורת מסיבה רמקול ומיקרופונים, היה תענוג גדול
אלי המפעיל היה נעים עם מלא סבלנות , ומצב רוח טוב. הילדים נהנו מאוד מאוד

 

הממליצים שלנו

עוד בנושא

הפעלות בבית

מחפשים הפעלות ליום הולדת בבית? הילד שלכם התחיל את בית הספר היסודי ואתם מתכננים עבורו אירוע יום הולדת אינטימי, שמח ומהנה? כל שעליכם לעשות הוא

קרא עוד »