הפעלה מהנה לגילאי 8!

הפעלה ליום הולדת 8 מוסיפה עניין ומשמעות רבה לאירוע עצמו. היא מתאימה לילדים בגילאים אלו ואחרים ובמהלכה זוכים הילדים לשלל אטרקציות מעולות אשר יתרמו לחוויותיהם. כך ירשים האירוע וייזכר לזמן רב קדימה. הפעלה על ידי מומחים מורידה עול כבד מכתפי ההורים אשר יכולים להתפנות לחגוג עם ילדיהם. T.R.M. מקרנים ומצגות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

כולל סרטים בתלת ממד!  

ההפעלה כוללת אטרקציות שונות שאחת החשובות בהן הן הקרנת סרטים בתלת ממד. הילדים יקבלו משקפיים מיוחדים אשר יכניסו אותם לתוך עולם ייחודי ומהנה. האטרקציה הזאת מתווספת לפעולות נוספות כמו הקרנות קליפים מושקעים על החוגגים עצמם. בנוסף, קריוקי, מסיבת ריקודים, משחקי הישרדות מרתקים ועוד. הסרטים יוקרנו על מסכים גדולים המיועדים לצפייה של כארבעים ילדים. ניתן לבחור בסרט אחד או יותר מתאימים המגיעים עם דיבוב לעברית. הצוות מביא עימו מערכת הגברה איכותית. לפעילויות אלו יתווספו מתנות לחוגגים דוגמת פוסטרים מדליקים, מתנת דיסק קליפ יום הולדת לחוגג ועוד. כל אלו ועוד יעשירו את האירוע ויוסיפו לחוויית מדהימות של החוגגים, הוריהם והאורחים. ניתן לערוך את הפעלות בבית הלקוח, בסלון, באולם השייך לבניין בו גרים ולמקומות נוספים.

אירוע מתוכנן

האירוע מתוכנן היטב על ידי המפיק מטעם החברה בשיתוף עם ההורים המזמינים. יהיו שלבים שונים וההפעלות תשתלבנה היטב עם הברכות, הפסקת האוכל, כיבוי הנרות על עוגת יום ההולדת ופעילויות אחרות אשר מוסיפות נפח ועניין. לקראת סוף האירוע או במהלכו יזכו הילדים לקבל מתנות והפתעות שונות אשר ישמחו אותם מאוד. כל ההפקה תיעשה בסטנדרט גבוה תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים כולל הקטנים ביותר.

מפעיל בעל ניסיון

T.R.M. מקרנים ומצגות עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ואמין. הוא כולל ייעוץ לגבי ההפקה המתוכננת, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהכרת התחום לעומק, מהתנסויות רבות, ממתן שירותים ללקוחות רבים לאורך השנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית שהקימו לטובת לקוחות נוספים.

3

עוד בנושא

השכרת מקרן
השכרת מקרן

מה תורמת השכרת מקרן ומסך לאירוע? בין אם מדובר באירועים עסקיים או משפחתיים, כדי להפיק אותם היטב – יש לפעול בהתאם למגוון הנחיות ופעולות: החל

קרא עוד »
השכרת מקרנים – M.R.T Party

בדרך לחגוג אירוע משמח? או אולי רעיון חדש בעבודה? או סתם ערב סרט עם החבר'ה? בכל המקרים הנ"ל, ככל הנראה שתצטרכו השכרת מקרן. עכשיו יכול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן