מה הייתם עושים ליום הולדת ה – 9 של הבן או הבת שלכם?

הזמן עובר מהר שנהנים, אבל מה זה עובר מהר? טס! הרי רק אתמול הבן או הבת שלכם נולדו, רק אתמול יצאה להם השן הראשונה, הם התחילו ללכת, עלו לגן עירייה ואחר כך לכיתה א'.. זמן! לאן אתה טס? הנה עוד כמה חודשים הם כבר חוגגים יום הולדת 9 !איזו חגיגה, איזה כיף! ועוד יותר כיף – זה להתחיל לתכנן להם את החגיגה. השנה, הם מבקשים מכם משהו מיוחד, לא יום הולדת רגיל שכולם חוגגים. לא בא להם נינג'ה או יום הולדת בפארק, השנה הם רוצים משהו קצת יותר ביתי, אבל שישאיר את כולם המומים! אז מה תעשו השנה? כבר חשבתם על רעיון?

איך חושבים על רעיון?

יכול להיות שכבר התחלתם לתכנן, כי אם הם רוצים משהו מיוחד שווה לתכנן מראש, וכידוע, הדברים השווים באמת נסגרים חודשים לפני הזמן, לכן כדי לשריין שתאריכים לא יחטפו, הרי אתם רוצים שזה יהיה בדיוק בתאריך של יום ההולדת, או לפחות באותו השבוע. אז אתם מתחילים לגלגל לכם רעיונות בראש ואז חושבים מתגנב לראשכם רעיון – יום הולדת סרט! אבל זה עדיין לא מספיק, ואתם רוצים משהו מיוחד…. שמעתם על יום הולדת סרט תלת מימד?

זאת לא סתם עוד יום הולדת, זאת יום הולדת שתשאיר את כולם המומים – בדיוק כמו שהילדים שלכם רצו. נתחיל עם חלוקת כוסות הפופקורן לכל הילדים שבאו לחגוג, לאחר מכן, יחולקו לכולם משקפי תלת מימד מגניבים, איתם ישבו לכל אורך הסרט, שהוא כמובן תואם גיל על מנת להשאיר את כל הילדים מרותקים ומעוניינים במהלך כל ההפעלה. לאחר שהסרט יגמר, יעלו הילדים לנסיעה מפותלת ברכבת הרים, איתה הם יעלו, ירדו ויסתובבו.

מה מצפה לכם?

אתם בטח תשמעו קריאות "יואו" ו"וואו" מהסלון, זה בסדר, אלו קריאות שאנו רגילים אליהם, אליהם ולהתפעלות הממושכת מרכבת ההרים. לאחר מכן, נעבור למסיבת שירים וריקודים כיפית, בה הילדים ישירו , ירקדו ויהנו. לא נפסח כמובן על טקס העוגה המסורתי, בו החברים יברכו את ילד או ילדת יום ההולדת בברכות חמות ומגוונות. הכי כיף, שכל החגיגה הזאת יכולה להתקיים בכל סלון סטנדרטי, וחוץ מאוכל, עוגה ונשנושים, לא צריך לדאוג לשום דבר, כי המפעיל מגיע עם כל הציוד. כל מה שנותר לכם הוא לחייג למספר שמופיע, לבדוק אם התאריך שאתם רוצים פנוי, ולשריין לכם הפקה מהסרטים שלא יפסיקו לדבר עליה עד יום הולדת 10, מי יודע, אולי גם אחר כך

20220126_153703

עוד בנושא

מקרן

מה זה בכלל מקרן? מקרן זהו מכשיר שיכול לשדר ולהקרין אות וידיאו על גבי מסך (אפשר גם על קיר, אבל ממש לא מומלץ). המקרן מקבל

קרא עוד »
הפעלה מהנה לגילאי 8!

הפעלה ליום הולדת 8 מוסיפה עניין ומשמעות רבה לאירוע עצמו. היא מתאימה לילדים בגילאים אלו ואחרים ובמהלכה זוכים הילדים לשלל אטרקציות מעולות אשר יתרמו לחוויותיהם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן