מחפשים להשכיר ציוד הקרנה? הגעתם למקום הנכון!

מקרן ומסך להשכרה נדרשים מאוד לאירועים רבים. כך לאירועים פרטיים, לעסקיים, לציבוריים ועוד. בכל אחד כזה יש צורך להקרין סרטונים וקליפים, להציג מצגות שונות ועוד. אין ספק כי העברת תכנים חשובים ומגוונים מוסיפים עומק, משמעות ועניין לכל אירוע. T.R.M. מקרנים ומצגות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

גמישות לערב אחד או יותר

הם מיועדים לערב אחד או יותר בהתאם לצורך ולאירוע עצמו. לאירועים פרטיים דוגמת חתונות, בר ובת מצוות ואחרות הוא יידרש, לרוב, לערב אחד. בערב כזה מקרינים בדרך כלל קליפ חמוד היכול להיות הומוריסטי על הזוג המתחתן, על הילדה החוגגת בת מצווה ועוד.  לאירועים עסקיים ניתן יהיה להשתמש בו גם למספר ימים. כך כאשר מדובר על כנס, תערוכה, וכדומה. בתערוכות ניתן, למשל, להקרין באמצעותו לאורך כל היום ללא הפסקה. ניתן יהיה להשתמש בו גם בהרצאה מקצועית באולם מיועד וכן הלאה. ניתן להשכיר מקרנים ומסכים מסוגים שונים. יש מסכים חשמליים הנפתחים ונסגרים בקלות באמצעות כפתור. ניתן למצוא מסך נגלל ידנית וכן, קיימים מסכים ניידים. המקרנים מגיעים עם כבלים תואמים שניתן לחברם למחשב האישי ממנו מוקרנים הסרטונים. כל הציוד מגיע במארז מיוחד אשר ניתן להכניסו למכוניות – כולל לקטנות.

תהליך ההתקשרות

כל אחד יכול לבחור את המארז המתאים לצרכיו מבחינת עוצמת ואיכות ההקרנה והצפייה. יש צורך להתקשר ולהזמין למועד הרצוי. לרב, משאירים דמי פיקדון בלבד ניתן להגיע פיזית ולקחת את המארז או לקבלו במשלוח עד הבית. הצוות מדריך את הלקוח לדרכי השימוש בהם שהינו פשוט ואיננו מסובך. כך, שכל אחד יכול להסתדר עימו עצמאית.

שירות מקיף

T.R.M. מקרנים ומצגות עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לגבי הציוד המתאים ביותר לכל סיטואציה ואירוע, מחירים נוחים, הדרכה, הובלה ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לכל לקוח חדש. הכול בדרך לאירוע מיוחד אשר ייזכר רבות.

1

עוד בנושא

השכרת מקרן
השכרת מקרן

מה תורמת השכרת מקרן ומסך לאירוע? בין אם מדובר באירועים עסקיים או משפחתיים, כדי להפיק אותם היטב – יש לפעול בהתאם למגוון הנחיות ופעולות: החל

קרא עוד »
חבילת הכל כלול

חבילת השכרה של מקרן איכותי ומסך נגלל על חצובה וגם בידורית עם מיקרופון כולל כל הכבלים והמחברים למחשב נייד או DVD הכל כלול! הסבר לחיבור

קרא עוד »
דילוג לתוכן