המדריך האולטימטיבי להפעלה לחגיגת יום הולדת לגיל 9

מתכננים מסיבת יום הולדת לילד בן ה 9 שתהיה באמת בלתי נשכחת? ההפעלה  היא המפתח המיוחד  להפוך את היום המיוחד שלהם לחוויה בלתי נשכחת ומהנה עבור כל הילדים וההורים הבאים לבית ההורה המארח ויושבים בצד על מנת לצפות ולהתרשם מההפעלה . ממשחקים אינטראקטיביים ועד לפעילויות יצירתיות, המרכזים את סוג הפעילות המתאים למסיבת יום הולדת לגיל 9 שזה כיתות ג וד .הנה מדריך מקיף שיעזור לכם להפעיל את הכיף בחגיגת יום ההולדת ה-9 של ילדכם.

קישוטים לפי נושאים: הכן את הבמה לחגיגה מרגשת עם קישוטים לפי נושאים המשקפים את תחומי העניין של ילדך. בין אם זה גיבורי על, נסיכות, דינוזאורים או חדי קרן,או מסיבת מדע או מרוצי מכוניות והכי חשוב מסיבת קולנוע בתלת מימד  בחרו קישוטים שישנו את חלל המסיבה יצרו אווירה קסומה.אם זה פיות אז תמונות של ברבי הפייה הקסומה ,אם זה מסיבת מדע אז רקע של מעבדה ,אם זה מסיבת סרט אז רקע של קולנוע וגביזרי קולנוע ואם זה גיבורי על אז רקע דומה .

משחקים אינטראקטיביים הבידור של האורחים הצעירים עם מגוון משחקים ופעילויות אינטראקטיביות. ממשחקי מסיבה נוסטלגיים כמו כיסאות מוזיקליים והצמדת הזנב לחמור ועד אפשרויות מודרניות יותר כמו ציד שועלים ומרוצי שליחים, יש הרבה דרכים לשמור על האנרגיה גבוהה והכיף לזרום עם ההפעלה .

תהיו יצירתיים עם תחנות יצירה בעצמכם בהן ילדים יכולים לשחרר את הכשרונות האומנותיים שלהם. ספק ציוד להכנת חפצים מותאמים אישית למסיבה, קישוט קאפקייקס או יצירת מזכרת משלהם לשאת הביתה. פעילות מעשית זו לא רק תעסיק את הילדים אלא גם תיתן להם משהו להיזכר הרבה אחרי כשהמסיבה תסתיים.

דוכן צילום:הגדר תא צילום עם אביזרים ותפאורות מהנים כדי שהילדים יוכלו להציב תנוחה וללכוד זכרונות מיוחדים. אתה יכול לספק תדפיסים מיידיים או ליצור אלבום דיגיטלי לחלוקה עם האורחים כמזכרת לחגיגה.

הופעות אינטראקטיביות:הבא בדרנים כמו קוסמים, ליצנים או ציירי פנים כדי לייצר אלמנט נוסף של ריגוש למסיבה. הופעות אינטראקטיביות ירתקו את הקהל הצעיר וייצרו תחושת פליאה כיף  והנאה.

הרפתקאות אם מזג האוויר מאפשר, שקול לארח את המסיבה בחוץ ולארגן פעילויות כמו ציד אוצרות, מרוצי שקים או מרוץ מכשולים בעצמך. משחק בחוץ נותן  לילדים לשרוף אנרגיה וליהנות מהאוויר הצח תוך כדי עיסוק במשחקים מהנים ופעילים.

מה כדאי לוודא בהפעלה ליום הולדת לגיל 9

-יש לוודא שיהיו כמות של כיתה עד 30 ילדים 

-יש לוודא שהפעילות מתאימה גם לבנים וגם לבנות .

-יש לוודא שהמקום יהיה סגור ותחום 

-יש לבדוק הכוכב המסיבה לא חגג אותו הפעלה דומה לילדים .

-יש לוודא כיבוד מתאים לאירוע לדוגמא אם זה מסיבת סרט אז חייב לצרף פופקורן וטרופית וכמובן עוגה בסוף .

-יש לוודא שלא יהיו ילדים קטנים מידיי שהפריעו למהלך המסיבה של הילדים הבוגרים .

-רצוי מאוד להחשיך ולתחום את המקום על מנת שהילדים לא התפזרו .

את מסיבת יום ההולדת גיל 9 יש לתכנן חודש מראש וכדאי לקבוע על מפעיל מנוסה היודע כיצד להשתלט ולרתק 30 ילדים בכיתה ג ולבדוק המלצות של אמהות אחרות שחגגו לילד שלהם בעבר .אנו ביום הולדת סרט צברנו ניסיון עתיק איך לשמח ולרתק כיתה שלמה לפעילות המצחיקה ואיך לגרום לילד שחוגג להיות מאושר ולהרגיש בעננים וזה כולל פוסטר גדול שמדפיסים על כוכבת המסיבה ,קטע סטנדאפ על המורה ,שירת ילדים עם מיקרופונים לקריוקי עם השירים החדשים ומקפיצים ,ריקוד just dance על רקע מסך ההקרנה כשכל הכיתה רוקדת ומשתתפת ,סרט הרפתקאות בתלת מימד עם משקפיים מתאימים לצפייה בסרט אקשן המרתק את הילדים .

כל זאת ועוד בהפעלה מסחררת יום הולדת סרט לגיל 9 לכיתות ד.

 

יום הולדת גיל 9

יום הולדת גיל 9

עוד בנושא

הפעלה ליום הולדת גיל 8
מפעיל ליום הולדת 8

הפעלה ליום הולדת גיל 8 תכנון מסיבת יום הולדת לילד בן 8 אמור להיות אירוע מרגש! מצורפת המלצה כיצד להפוך אותו ליום בלתי נשכח: ראשית 

קרא עוד »
השכרת מקרנים – M.R.T Party

בדרך לחגוג אירוע משמח? או אולי רעיון חדש בעבודה? או סתם ערב סרט עם החבר'ה? בכל המקרים הנ"ל, ככל הנראה שתצטרכו השכרת מקרן. עכשיו יכול להיות

קרא עוד »
דילוג לתוכן