הפעלה ליום הולדת גיל 9 – הדברים שצריך לבדוק מראש

כאשר יום ההולדת בא ומתקרב ההורים במיוחד האמא טורחת לבצע בדיקות באתרי האינטרנט או לשמוע המלצות לגביי איזה יום הולדת כדאי לעשות ,ההצעות למסיבה רחבות ומגוונות וישנם הרבה מפעילים והפעלות למסיבה מוצלחת לגיל זה כמו למשל להזמין קוסם שביצע קסמים לילדים ורצוי מה שלא נמצא ביוטיוב או להזמין ליצנית מצחיקה שתבדר ותצחיק את הילדים או אולי מעבדה עם מפעיל מוסמך לביצוע ניסוים עם מים ועשן שקשור למדע ויש אפשרות להביא חיות לליטוף והאכלה כדי שהילדים יהנו מהחיות כמו לטאות ,נחשים ,אוגרים ..

אולם קרוב לוודאי שהילדים שבעו מהפעילויות האילו ורוצים משהו חדש ומקורי ולכן יש את יום הולדת סרט בתלת מימד שהמפעיל מספק הרפתקה מוצלחת ומסחררת למשך שעתיים ולוקחת את הילדים לחוויה מושקעת ומוצלחת .

רצוי ומומלץ לעשות כמה בדיקות לפניי שחוגגים יום הולדת לגיל 9 וזה :

-שהמקום להפעלה יהיה במקום סגור ויהיה אפשרות להחשיך .

-לוודא שהילד צפה בתמונות ומעוניין בהפעלה הזאת .

-יש לבדוק שניתן להביא כיבוד כמו פופקורן בכוסות תואמות ,פיצה טעימה לילדים ופיצה ללא גלוטן לעוד ילדים .

-מומלץ לא להזמין יותר מ 35 ילדים כיוון שיותר ילדים זה בלאגן לא קטן .

-המסיבה מתאימה לכל הכיתה גם בנים וגם בנות וילדים רק מעל גיל שש .

-רצוי לקיים את ההפעלה במקום תחום כמו סלון או חדש דיירים ולוודא שאין רעש של רחוב או טלוויזיה /רדיו דולקים במקום על מנת לא להפריע לריכוז הילדים בסרט .

יום הולדת לגיל 9 חשוב מאוד לרתק ולעניין את הילדים שסף הריגוש שלהם מאוד גבוה והם רוצים מסיבה שלא ראו ולכן אנו בMRT

נותנים לילדים מקסימום כיף והנאה החל בקטע מצחיק לכיתה עם המורה כביכול ומשם עוברים לשיר שירי קריוקי עם כמה מיקרופונים ועוברים לרקוד יחד ריקודיי גאסט דאנס ששם כולם רוקדים בשורות או זוגות עם מוסיקה קצבית ודמויות על המסך ותאורה מתאימה ואז עוברים לחלק המרכזי של המסיבה שזה הקרנת סרט הרפתקאות בתלת מימד עם משקפיים מתאימות כחול אדום ופופקורן ביד צופים בסרט חוויתי מדובב מלא אקשן כמו שהילדים אוהבים אורך הסרט חמישים דקות והוא רווי בקטעים יפים ועוצרי נשימה וגורם לילדים ליהנות ולהתלהב מהצפייה על המקרן .

בסיום הסרט מוקרנת מצגת מצחיקה ומהממת על הילד או הילדה החוגגים עם הרבה המון אפקטים מיוחדים וחדשניים .

לעוד פרטים כנסו לאתר של יום הולדת בתלת מימד www.mrt-party.co.il

IMG-20240118-WA0015

עוד בנושא

השכרת מקרן ראשון לציון

שירותי השכרת מקרן ראשון לציון, בין אם לצורך כנס בעבודה או עבור אירוע משפחתי, יסייעו לכם להרשים את האורחים לטובה. מכינים מצגת לעבודה? עובדים על

קרא עוד »
דילוג לתוכן